Besked fra Kommunen ang. tidligere ansøgte borgerbudget penge.

Kære alle Borgerbudget projekter samt lokalråd/arbejdsgrupper

Kultur- og Lokalsamfundsudvalget har den 21/3-2018 besluttet, at alle projekter, der har fået tildelt midler fra
Borgerbudget-puljen, har to år til at afslutte deres projekt. Dette gør sig også gældende for alle projekter fra
Borgerbudget 2017. Det vil sige, at alle Borgerbudget-projekter skal være afsluttet d. 21/3-2020.

Samtidig er der et ønske om at kunne følge projekterne tættere og fortælle om dem, derfor skriver vi til jer for
at få en status på, hvor I er lige nu. Benyt nedenstående skema til at sende status retur. Aktuel status vil blive
præsenteret for politikerne samt bliver lagt på www.fmk.dk/borgerbudget – medsend gerne et foto fra projektet.

 

Status Borgerbudget 2017
Navn på projektet:
Kort beskrivelse af projekt:
Hvem får særlig glæde af projektet:
Status på projektet:

(Er projektet påbegyndt, ikke påbegyndt eller undervejs?)

Det er vigtigt at alle svarer tilbage, så vi kan lave en samlet oversigt, gerne sendes den 10. august 2018.

Oversigten sendes retur til anwof@fmk.dk

Manglende udbetaling
Hvis I endnu ikke har fået udbetalt midler til jeres projekt, så bedes I oprette en elektronisk faktura på www.virk.dk.
Her skal I bruge EAN nr. 5798006900732 og oplyse, at det drejer sig om Borgerbudget 2017.

Ydermere må I meget gerne tilføje, hvor I kommer fra, og hvilket projekt det drejer sig om.

Eksempel: Borgerbudget 2017, Bøgebjerg (multibane)

Hvis I har spørgsmål, er I velkommen til at kontakte Thomas på thork@fmk.dk eller tlf. 572533296.

 

Du kan læse mere om, hvordan du opretter en elektronisk faktura på www.fmk.dk/bogerbudget.

 

 

Med Venlig Hilsen

Louise Heinsen Møller

Politik og Strategi

 

Tinghøj Allé 2, 5750
Mobil: 72 53 11 58

www.fmk.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.